Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan

  • masa pelepasan:2024-04-01 19:29:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:570
  • Penerangan pantas:

    Fier-Cifci,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di a

Kandungan artikel

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya ,Fier-CifciPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ lex/ LexUriServ/ LexUriServ. do? uri=CELEX: 32001L0059: EN: HTML, m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Fier-CifciSeharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

GreensboroSegel kebocoran minyak

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, % dan % mengikut gred.


Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan



konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek gantung benda kotor,Fier-CifciPengubah yang ditenggelamkan minyak besar, etching dan turbidity,Fier-CifciBerapa banyak pengubah kotak 1250kva, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Konsultasi terakhirSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Dry type transformer factory


Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Rakomendasi dan konsultasiKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Fier-CifciDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api

FierCifciMaklumat produk lain
  • UlanhotJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapApakah nilai utama era Internet

    UlanhotJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapApakah nilai utama era Internet

  • UlanhotPanduan platform angkat keretapiCara memilih medium untuk penyejukan

    UlanhotPanduan platform angkat keretapiCara memilih medium untuk penyejukan

  • UlanhotPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumLaraskan dasar pedagang

    UlanhotPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumLaraskan dasar pedagang

  • Stantsiya Novyy AfonHarga pemindah jenis keringRuang untuk kenaikan harga

    Stantsiya Novyy AfonHarga pemindah jenis keringRuang untuk kenaikan harga

  • Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik garpu gandaCiri penyelenggaraan

    Lexington-FayettePlatform penangkapan hidraulik garpu gandaCiri penyelenggaraan

  • Lexington-FayetteVehicle mounted boarding bridgePelbagai kaedah penggunaan

    Lexington-FayetteVehicle mounted boarding bridgePelbagai kaedah penggunaan

  • PingshanJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPerkembangan dalam industri kimia

    PingshanJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPerkembangan dalam industri kimia

  • PingshanPanduan platform angkat menegak keretapiCara melakukan transformasi kawalan berangka

    PingshanPanduan platform angkat menegak keretapiCara melakukan transformasi kawalan berangka

  • segera:Peringatan: Maklumat Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan memberi anda Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan. Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Fier-CifciHarga pasar bagi pengubah jenis kering scb11Masalah apa yang dihadapi semasa digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!